Pages

Thursday, April 28, 2011

" Kejadian Ngeri "

Ada satu kejadian yang mengerikan dah terjadi !!
Alamak !!!!! apa benda yang mengerikan sangat tu..hihihihi  ^_^
Okey-okey..semua kene serius tauu..
Kejadian ni berlaku pada semalam iaitu pada 27 April 2011.
Masa tu lebih kurang pukul 10.30 pagi.
Saye sedang berada di depan Cik Dellwati.
Upssss...lupa pulak nak memperkenalkan siapa dia Cik Dellwati tu..hihik
 
Cik Dellwati tu adalah lappy saye ni..hihi...
Name Dellwati tu diberikan oleh saye bersempena dengan
brand lappy saye ni la kan..DELL..hihik
Disebabkan dia berwarna pink, itu menunjukkan lappy saye
adalah sebuah perempuan..
bukan seorang sebab lappy bukan orang kan..
jadi nye kite panggil die sebuah perempuan..ngehhh ^_^
 
 
Ohh..iklan da terlebih panjang pulak..
kite kembali kepada cerita kejadian yang mengerikan tadi ye..
Yeeee..kejadian ni memang mengerikan..*saje nak bagi suspen lagi..hihi*
 
 
Sedang saye asyik berchatting dan bermain Facebook,
saye toleh kebelakang saye..
Jeng jeng jengg...
 
 
Jeng jeng jeng jengg...
 
 
Jeng jeng jeng jeng jengg lagiiiiii...
 
 
Tak boleh nak di bayangkan macam mana perasaan saye ketika itu.
Terus saye menoleh ke Cik Dellwati semula dan bercerita
tentang kejadian yang mengerikan tersebut kepada
kawan baik saye Cik Ninie Suzaini.
Beliau pun turut mengalami perasaan yang sama macam saya jugak.
Abis bercerita kepada kawan baik saye, saye toleh lagi kebelakang.
 
 
Yeeee!!!
Kejadian ngeri tersebut masih lagi tidak berganjak dari tempatnya.
Lalu saye terus je bangun dari tempat saye duduk,
dan masuk ke bilik untuk mengambil kamera saye..
Silap-silap..bukan kamera saye ye..maap..maap..
Kamera tu kamera abah saye..hihihihi  ^_^
 
 
Sesudah mengambil kamera tersebut,
saye terus ke tempat kejadian ngeri tersebut lalu mengambil
gambar kejadian tersebut.
 
 
Jom kite tengok gambar kejadian tersebut.
Kengkawan pejam mata ye kalau rasa tak sanggup nak nengok.
Tapi nengok aje lah.
Jangan risau sebab kejadian tersebut takkan membuatkan
kengkawan semua sakit jantung, diabetes ataupun sakit-sakit lain.
 
 
Mari saksikan kejadian ngeri tersebut.
 
 
Jenggggggggggggg.....



Kikikikikikikikikikiki....kikikikikikikikiki...
Sambung gelak lagi..
kikikikikikikikikiki
kikikikikikikikikikikikikikiki
kikikikikikikikikikikikikikikikikikikiki

^__________^

Tak tahan betul nengok mudak tecik ni tito sambil peluk
tupperware camtu..
*Oh ye, mudak ni adalah anak jiran saye.. Mak saye lah babysitter nye..
Tapi memandangkan saye sekarang ni seronok tanam anggur kat
umah ni, jadinya mak dengan saye sama-sama jadi babysitter..hihi*


Sebelum mudak tecik ni tertidur, dia tengah main susun-susun
sumi @ jelly dua bijik kat dalam tupperware yang besar gabak tu.
Pastu, boleh pulak tengah main-main sambil baring,
terus tertidur peluk tupperware.
Ish ish ish..
Ish ish ish ish ish lagiii..



6 comments:

tqahmisdar said...

comel sungguh..hehe

noorae said...

haha lawak okeh!

cik aisha said...

suspen je..:)
uit slalu dak2 tido peluk bantal busyuk,ni peluk tupperware...hahaha

aNNor said...

hahhaha...comey nye...

✿ jaja ✿ said...

comey kan kengkawan kan..hihihi...
jaja mmg takleh tahan gelak dah bile nengok mudak tecik tu tido camtu..hihik...

atieserina said...

jaja..amek award kat SINI

Berrier!