Pages

Sunday, April 24, 2011

" Boleh tak saye nak baju ni ? "

Weeeeeeeeeee...akhirnya dah boleh update !
Walaupun terpaksa menggunakan alternatif lain untuk mengupload
gambar-gambar yang dikehendaki..hehehe

Topik hari ni adalah : " JATUH CINTA !! "

Da lame da asik nengok je baju si Adira ni..
Tak tau lah kenapa saye sukeeeeeeeeee sangat ngan baju yang
Adira pakai masa Anugerah Juara Lagu ke-25 ari tuh !
Dah la Adira tu memang cute..saye nengok macam bebudak je
yang nyanyi kat atas pentas AJL tu...
Macam jatuh cinta pandang pertama..hihihihik ^_^

Baju yang Adira pakai time tuh direka oleh Rizman Ruzaini.
Ohhh Rizman Ruzaini..awak tanak ke bagi baju tu kat saye..
hehehehe.....
Tapi kalau dapat pon belum tentu muat !
hurmmm  T___T

Oleh yang demikian, cuci mata aje lah nengok baju ni sambil
berangan-angan..

Source : [ sini ]

Source : [ sini ]

Source : [ sini ]


4 comments:

tqahmisdar said...

cantik dear. =)

atieserina said...

mmg cantek bju ni..comeyyy..^_^

noorae said...

oh adira mmg mcm dak kecik. cute! u pon cute also lor..design la bju cm gtu =]

✿ jaja ✿ said...

hihi.comey kan yantii.... ;)
noorae..jaja pon ade pikir camtu jugak..mesti besh je kan..hihi :D