Pages

Monday, April 5, 2010

" Keletihan..."


Rase letih sangat ari ni..
yeeee..sebab saye berade di KL pagi sabtu..
petang nak dekat magrib da de kat Klang..
and sekarang ahad malam ade di KL balik...
memang sangat-sangat penat dan tak puas..
balik kampung cume sehari *walaupon tak jauh...hehehe*
rase cam tak berbaloi je...
tapi takleh nak wat ape la kan...dah menjadi tugasan saye..
sebagai seorang anak + pekerja *upss...pekerja ape ye*..hehehe..
so..terpakse lah gagah kan diri gak untuk balik...huhu
tu pon nasib baik ade abang saye yang sudi nak menghantar
saye pulang..kalo tak...petang tadi lagik saye udah pulang ke KL nih
ngan drebar tren tuh..huhuhu..
mekacih ye abanggggg *abang kandung tauu..masih bujang<---wahh
ayat macam nak promote pulak..kuikuikui.. *
di sebabkan oleh keletihan saye nih..saye nak out dulu ye kengkawan..
Ok shayang-shayangku semue..tatata~~~




No comments: