Pages

Tuesday, May 10, 2011

" Lama tak update? "

Dah lama tak hupdate kan kan..!!
Banyak hal nak kena selesaikan...fushhhhhh

Beberapa hari sebelum ni memang sibuk tak lekat kat umah.
Pergi kenduri, cari kerja *eh yeke ni..hihi*, jenjalan,
pusing-pusing, selain daripada tu, internet slow dalam seminggu
yang lepas.. Susah nak online..

Dan ada hal yang akan dipercepat kan..apa hal tu ye?
Tunggu tau.. Nanti saye akan revealkan semua nye..
Sekarang kena buat semua mende dengan pantas dan cepat.
Kena beli barang-barang, eh......
silap silap silap !!!
benda pertama sepatutnya kena cari kerja cepat-cepat
baru boleh beli barang-barang.
Simpanan semakin lama, semakin sikit..
Bak kata pepatah, bukit kalau ditoreh pon habis jugak.
betul ke pepatah tu..hihihihik..
belasah je la kan..  T____T

Next entry, saye janji akan tunjuk baju tunang..hihihi
*dah basi dah jaja oiiiiiiiiii...*
tapi tak kira..nak jugak wat entry tu..
sebab sebelum kita beralih ke fasa yang baru,
kita kena habiskan fasa yang lama dulu..hihi..

zasssssssssssssssssssssssssss
gua chow dulu ye..nak blogwalking..   ^_____^

 

5 comments:

cik aisha said...

xpe...haha..entry yg ke depan lg pic kawen...:)

Lala said...

lala pun blogwalking jugak. lama sangat tak tengok blog orang!huhuhu

follow u dear. kite sama-sama dah kawen pun!hehehe

Faidhatul Arfah said...

slmt hr raye ehh. heee

RENDA PUTEH said...

Hi dear,
If you and friends looking for ideal invitation card for your big day? RENDA PUTEH specializes in handmade, beautifully crafted, lace, simple and elegance design that can suit your theme.

Visit our blog now!

rendaputeh.blogspot.com

mia said...

hye dear,
do visit my collection...
thnx you...
:)