Pages

Thursday, March 4, 2010

" Hepi beday to my SIM CARD... "



Tepat kul 10.29 pagi tadi saye menerime mesej dari
MAXIS yang mengatekan saye menerime 25 mesej free sebab beday 
NO. PHONE saye ni...hehehe...
gumbire jugak walaupun sikit je yang di hadiahkan..tapi kan bagus
kalo MAXIS yang saye cintai tu bagi banyak sikit present tahun ni...
ni da beday yang ke 6 tau..hehe...lalala~~
ape-ape pun besyukur je la kan kan dari takde dapat ape-ape..hikhik..
Anyway...hepi beday to my SIM CARD..

semuga berkhidmat lebih lame lagi tau tau.....
saye akan sentiase menjage kamu dengan baik..hikhik
muaahhhhh
saye sayangggggg SIM CARD sayeee...

  

No comments: