Pages

Thursday, February 18, 2010

" Shoping timeeeee.... "








Hehehe....gumbire gumbire...cumel kan button-button kat atas nih...
ermmm..button yang ni semue nye da lame da beli...
beli online gitu...hihihi...
da gune da pon sikit-sikit tapi baru nak di uploadkan pic nye oleh saye..
hasil daripade button-button ni akan di uploadkan kemudian ye kengkawan..
lum sempat nak snap-snap pict lagik..hihi
hepiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...





Yang ni pulak sticker untuk decoration kat bilik saye..
Sticker ni saye lum gune pon lagik disebabkan oleh ke'bz'an saye kat umah tu..
heheheheee......tunggu la mase nye nanti..
saye akan decorate sehabis baik... <---betol ke tak eh ayat tu...
ape-ape aje lah..hikhik...




Okeh..Cube teka ape mende ni...???
Ahahaha..saje jek gediks-gediks nak nanye... hehe
rasenye ramai pon tau ni adelah..craft puncher...
comey banget puncher ni..
ku jatuh chenta...







Aaaaaa....yang ni pulak MOLD-MOLD yang sangat cumey + cute...
tak sabar nak nunggu raye nak wat kueh..hehehe...
sebenarnye bole je nak wat sekarang..tapi...paham-paham je la kan...
hehehe....tu nak wat ni nak wat..semue mende nak wat ...
so kene wat satu-satu dulu..ngade jek.... hehehe...
kalo kengkwan semue nak merase BAKAL kueh raye saye yang cumel-cumel cute-cute,
datang raye umah saye tauuuuu.... 
Anyway,shopping memang BESHH..
tapi kene nengok bajet yang kite ade jugak la kan kan kan...hehee..
tapi takpe...next time shoping lagik...yehuuuuuuuuu...
ok lah kengkawan semue..
Sekian untuk posting kali ni..yabedabeduuuuu...


2 comments:

Zawani Cbn said...

comey2 sume tu...mg syok shooping kalo ade duit kan kan...xsbr nk rase kuih raya jaja lahhhh..

✿ jaja ✿ said...

hehe...ape lagi wani...dtg umah jaja tau...pasni tak leh da nk bwk kueh raye gi unikl...huhuhu...
so kene la gi beraye rumah ke rumah... hehehe